پوفورکیا

پوفورکیا

«فروشگاه جدیدترین فایل های کمیاب اینترنتی فشرده با بهترین قیمت دارای نماد اعتماد با اطمینان کامل از ما خرید کنید»

بازی تسخیرگران « دانلود رایگان »


بازی تسخیرگران « دانلود رایگان »

 بازی استراتژی ایرانی به سبک جدید.

این بازی با دیگر بازی‌های استراتژی کمی متفاوت است. شما در بازی تسخیرگران با ساختن ساختمان و ایجاد نیروهای جدید باید ساختمان‌های دشمن را تسخیر کنید. البته باید کمی صبر کنید تا نیروها آماده شوند، و بعد به ساختمان‌های دشمن حمله کنید. در هر مرحله تعداد بازیکنان معینی دارد که با پیش رفتن مراحل تعداد بازیکنان در بازی هم بیشتر می‌شود. شما می‌توانید نیروها و حتی ساختمان‌های خود را هم ارتقا دهید تا سرعت آموزش دادن نیروها کاهش یابد. در کل شما با استراتژی باید به جنگ با حریف خود بروید تا پیروز نبرد شوید. البته بازی بخش آنلاین هم دارد که می‌توانید با بازیکنان دیگر به مسابقه بپردازید.

بازی تسخیرگران، در واقع از نمونه‌های مشابه خارجی و نمونه موفق ایرانی‌اش که بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» نام دارد، الهام گرفته شده است. بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» هم بهترین بازی استراتژی ایران در سال 1393 به انتخاب بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شد. اما مسئله‌ای که مطرح است، عدم پیشرفت بازی تسخیرگران نسبت به بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» است.

 

معرفی بازی:

 

بازی تسخیرگران توسط استودیو باباردو، ساخته شده است. سبک این بازی استراتژیک بوده و دارای 71 مرحله است. همچنین این بازی کاندیدای بهترین بازی سال ۲۰۲۱ در جشنواره ویگما شده است.

 

بازی تسخیرگران، در واقع از نمونه‌های مشابه خارجی و نمونه موفق ایرانی‌ اش که بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» نام دارد، الهام گرفته شده است. بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» هم بهترین بازی استراتژی ایران در سال 1393 به انتخاب بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شد.

 

داستان بازی:

 

این بازی همچون بازی‌های مشابه هم سبک خود، از داستان خاصی برخوردار نیست و شما فقط باید ارتش قدرتمند خودتان رو فرماندهی کنید و سرزمین‌ها رو از وجود دشمنان پاک کنید و کم کم مراحل رو پشت سر بگذارید.

 

اما مسئله‌ای که مطرح است، عدم پیشرفت بازی تسخیرگران نسبت به بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» است. با اینکه بازی «عملیات روباه، نبرد برای میهن» در سال 93 منتشر شده و بیش از 7 سال از تولید بازی می‌گذرد ولی به‌مراتب از کیفیت و جذابیت بیشتری نسبت به بازی تسخیرگران برخوردار است.

البته توانایی ساخت بازی استودیو باباردو پوشیده نیست چرا که این استودیو بازی‌های شاهکاری همچون جالب شد را ساخته است. اما وقتی سازندگان بازی می‌بینند که با ساخت چنین بازی می‌توانند کاندیدای بهترین بازی سال ۲۰۲۱ در جشنواره ویگما را از آن خود کنند، چرا خود را به‌زحمت اندازند و هزینه زیادی برای بالابردن کیفیت بازی پرداخت کنند. این مطلب به‌وضوح کیفیت کاندید شدن و انتخاب نامزدی توسط جشنواره ویگما را زیر سؤال می‌برد.

 

در بازی تنها سه نوع نیرو در اختیار دارید که با کسب امتیاز بیشتر یا خرید درون‌برنامه‌ای، می‌توانید قدرت و سرعت آنها را افزایش دهید.

 

آسیب‌های بازی:

 

حجاب نامناسب پرنسس کیمیاگر درون بازی از آسیب های این بازی بشمار می رود.

 

نقاط ضعف:

 

- در یکی از عکس‌های تبلیغاتی این بازی اشاره شده که باید در بازی پرنسس کیمیاگر را نجات دهیم درحالی‌که در بازی هیچ قالب داستانی برای آن قرار داده نشده است.

 

- عدم تنوع دشمنان و تکراری بودن آنها

 

- وجود تنها 3 نوع نیرو در بازی

 

- مراحل و چالش‌های تکراری

 

به‌شخصه، بعد از انجام چند مرحله از بازی تسخیرگران، به‌صورت کامل از بازی خسته شدم چرا که حس می‌کردم مراحل بازی و استراتژیکی که باید در هر مرحله به کار ببرم، تکراری است. برخلاف بازی «عملیات روباه» که تمام مراحلش دارای تنوع و چالش‌های مختلف است به‌گونه‌ای که در هر مرحله باید استراتژیک خاصی را به کار می‌بردم و به همین جهت از ادامه بازی خسته نمی‌شدم. درحالی‌که سازندگان بازی تسخیرگران می‌توانستند به‌جای کپی‌کردن صرف از بازی‌های مشابه و پس رفت کردن در زمینه تنوع مراحل، از بازی‌های هم سبک خود الگو بگیرند و علاوه بر اضافه‌کردن ویژگی‌های خوب آنها، ایده‌های و ویژگی‌های جذاب دیگری را به بازی خود اضافه کنند.

 

نقاط قوت:

 

+ گرافیک جذاب و باکیفیت

 

+ صداگذاری و آهنگ دل‌نشین هنگام بازی

 

+ قدرت‌های ویژه و متنوع با انیمیشن‌های جذاب

 

+ امکان ارتقا قدرت ساختمان‌ها و نیروها

 

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 39

دیدگاه های کاربران (0)

«حقوق معنوی محفوظ و هرگونه کپی رایت ممنوع و پیگرد قانونی دارد»

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما